Nie masz produktów w koszyku.
Zwroty
Każdemu Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, w terminie 30 dni od otrzymania przesyłki.
Jeżeli chcesz zwrócić towar postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, dostępny tutaj.
Zapakuj towar tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu i wraz z uzupełnionym formularzem odeślij na poniższy adres:
Royalty Line Polska Sp. z o.o.
ul. Konradowska 1F
67-400 Wschowa
Oczekuj zwrotu pieniędzy za odesłany towar.
Pamiętaj, że odsyłany towar nie może nosić śladów użytkowania.
Reklamacje
Każdy z towarów dostępnych w naszym sklepie objęty jest 2-letnim okresem reklamacji. Reklamacja ta obejmuje wady fabryczne, procesowi nie podlegają natomiast uszkodzenia mechaniczne lub inne, związane z użytkowaniem towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Jeżeli chcesz rozpocząć proces reklamacji zapoznaj się z poniższą instrukcją:
Zgłoś chęć reklamacji towaru, wysyłając maila na adres: natalia@royaltyline.pl
Wypełnij formularz zgłoszenia serwisowego, dostępny tutaj.
Zapakuj towar tak, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu i wraz z uzupełnionym formularzem odeślij na poniższy adres:
Royalty Line Polska Sp. z o.o.
ul. Konradowska 1F
67-400 Wschowa
O rozstrzygnięciu procesu reklamacyjnego poinformujemy Cię w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. W wyjątkowych okolicznościach informacja zwrotna może być udzialona w terminie przekraczającym dwa tygodnie, nie dłuższym jednak niż 30 dni.